sobota, 21 marca 2015

SPECJALNA, WIOSENNA OKAZJA :) !

Moi Kochani!
Mamy dzisiaj specjalną okazję: właśnie oficjalnie rozpoczęła się WIOSNA! Tak, tak, 21 marca to początek kalendarzowej wiosny. Z tej okazji mam dla was kilka kolejnych zdjęć udowadniających, że Pani Wiosna rozgościła się u nas na dobre...

Wybrałam się dzisiaj na spacer w mojej rodzinnej miejscowości. Pomimo tego, że słonko chowało się dzisiaj za chmurami udało mi się cieszyć cudami natury, jak na prawdziwego Niziołka przystało.
To wszystko za sprawą kolejnych kwiatków... przedstawiam wam kolejno:

Pierwiosnek (Primula)

Pierwiosnek- właściwie sama nazwa tego kwiatuszka wskazuje na to, że jest jednym z pierwszych, które zakwitają wiosną. Na fotografii dominują kwiaty fioletowe, można zauważyć też kilka białych.
Można też spotkać pierwiosnki zabarwione na żółto (te występują najczęściej), czerwono, różowo... Jak tak przyglądam się im moim niziołkowym spojrzeniem to mam wrażenie, że się do mnie uśmiechają. To na pewno przez endorfiny, wydzielane dzięki słonecznym promieniom! :)

Krokus (Crocus)

Krokusy- kolejni przedstawiciele roślin, które zakwitają z początkiem wiosny, czasami nawet wtedy, gdy leży jeszcze śnieg. Śliczne, prawda? :)

Podziwiając te piękne kwiatki przypomniała mi się postać z "Krainy Lodu"- Olaf. Mam przypuszczenia, że ma on sporo wspólnego z Niziołkami...
Właściwie to gdyby nie to, że w naszym świecie nie ma już śniegu to mogłabym udawać, że to moje zdjęcie z dzisiejszego dnia, haha!


Żródło: http://m.dziennik.pl/kultura/film/miedzy-nami-balwankami-czyli-krytycy-o-krainie-lodu-zdjecia



Szydełko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz