poniedziałek, 16 marca 2015

Kolejny Niziołek ujawnia swoje istnienie...

Witajcie Kochani! Nazywam się Szydełko. Niziołek spokojny, poważny, małomówny... to wszystko, czego NIE można o mnie powiedzieć! Beztrosko hasam sobie po świecie, zachwycając się cudami natury i bezgranicznie kochając każde żywe stworzonko.
Jeden z Niziołków powiedział kiedyś o mnie: "Śmieszka, która poprawia nam humor nawet
w najtrudniejszych chwilach". Jeżeli każdy uśmiech przedłuża życie o 3 minuty, to prawdopodobnie czeka mnie nieśmiertleność! Mam nadzieję, że uda mi się zarazić wszystkich towarzyszy moim optymizmem!
Do prawidłowego funkcjonowania potrzebuję towarzystwa innych Niziołków- nie znoszę samotności, dlatego kochane Niziołki: nie zwlekajcie dłużej i ujawnijcie się! :)

Szydełko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz